.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امداد رسانی به 6 هزارنفر در جریان برف و کولاک
امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران در برف و کولاک سه روز گذشته به بیش از 6 هزار نفر امداد رسانی کردند.

به گزارش شمال نیوز، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران در خصوص آخرین جزئیات امدادرسانی در برف و کولاک این استان از 13 تا 15 بهمن ماه گفت: در این مدت حدود 6 هزارنفر از هموطنان امدادرسانی شده و 800 تن نیز اسکان اضطراری داده شدند.

 

وی گفت: امدادگران هلال احمر استان در این مدت در محورهای هراز، کلاردشت، دوهزار، نیالا، کجور، لیماکده، سوادکوه، کیاسر و کندوان در حال امدادرسانی بودند که طی این عملیات ها، به یک هزار و 488خودرو دادرسانی شد و از این تعداد برای 558 خودرو نیز زنجیر چرخ بسته شد.

اکبری با بیان اینکه در این مدت،حدود 6هزارنفر از هموطنان از خدمات امدادی هلال احمر مازندران بهره مند شدند، افزود: 800 نفر نیز در این عملیات ها اسکان داده شدند.

وی با اشاره به توزیع 1116 قوطی انواع کنسروجات، یک هزار و 850 قرص نان، 484بطری آب، 71 بسته خرما و 500 بسته بیسکوییت میان متاثران از برف و کولاک گفت: 37 دستگاه خودروی امدادی در این عملیات ها به کار گیری شد و 33 تیم شامل 126 امدادگر و نجاتگر در عملیات برف و کولاک 3 روز گذشته حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران ضمن تقدیر از همكاري و همراهي همه دست اندركاران بويژه پليس راه و راهداری همچنین ساير دستگاههای امدادی طی این عملیات ها، گفت: بخشی از خدمات ارائه شده مربوط به امدادرسانی نجاتگران هلال احمر مازندران در حوزه استحفاظی استان تهران، منطقه سرچمن بوده است.

اکبری با بیان اینکه با توجه وضعیت محورهای مختلف استان امداد رسانی ادامه دارد، از خدمات تمامی نجاتگران، امدادگران و كاركنان جمعيت هلال احمر شهرستانهای درگير در امدادرسانی و نيز شهرستانهای معين در محورهای هراز و سوادكوه و سایر محورهای استان كه با ایثار و از خود گذشتگی به نجات جان هموطنانمان پرداختند، تشکر و قدردانی کرد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.